Slučaj 3

 

Opis slučaja:

Nikola iz Splita obratio se miriteljici zbog spora sa auto kućom. Kod njih je kupio rabljeni automobile prestižnog brenda koji ga je privukao povoljnom cijenom, no iz nekog razloga nije obratio pažnju na nedostatak jamstva. Poslije mjesec dana počeli su problem koji su kulminirali kada mu se u vožnji blokirao volan, te je samo pukom srećom izbjegao sudar.

Popravak u najbližem servisu ga je ga je koštao 10 000 kn i Nikola je pokrenuo reklamaciju. Cijena automobila iznosila je 170 000 kn. Nikola je tražio povrat novca uvećan za troškove popravka, no auto kuća nije pristala na to. Naknadno je Nikola morao još jednom servisirati automobil I dodatno platiti još 8 000 kn.

Sada već bijesan i frustriran, Nikola angažira odvjetnika koji nadležnom sudu podnosi tužbeni zahtjev za naknadu štete, uključujući i naknadu zbog pretrpljenog straha u iznosu od 50 000 kn.
Nakon nepravomoćne presude koju je sudac donio u Nikolinu korist – odvjetnik auto kuće ulaže žalbu navodeći svoje argumente te se cijela situacija pretvara u prebacivanje loptice s jedne strane na drugu.

Nakon održana dva miriteljska sastanka – na kojem su bili prisutni Nikola i njegov odvjetnik, te odvjetnik auto kuće – donesen je sporazum ( u kontaktu sa prokuristom auto kuće ) – sklopljen je sporazum da će auto kuća Nikoli isporučiti zamjenski automobile, uz pravovaljano jamstvo, što su jedna i druga strana potpisale i potvrdile pismenom nagodbom.

( Likovi iz priče imaju promjenjena imena, a situacije su također djelomično promijenjene, iz razloga diskrecije. )