M i r e n j epostupak za rješavanje sporova
  • NASLOVNA
  • O NAMA
  • MIRENJE
    • Postupak mirenja
    • Razvoj mirenja
    • Zašto mirenje?
    • Česta pitanja
  • SLUČAJEVI
    • Slučaj 1
    • Slučaj 2
    • Slučaj 3
  • TIM
  • NOVOSTI
  • KONTAKT

Predavanje na Aspiri – postupak mirenja u sporovima

NaslovnaAll PostsNovostiPredavanje na Aspiri – postupak mirenja...
M i r e n j epostupak za rješavanje sporova
  • NASLOVNA
  • O NAMA
  • MIRENJE
    • Postupak mirenja
    • Razvoj mirenja
    • Zašto mirenje?
    • Česta pitanja
  • SLUČAJEVI
    • Slučaj 1
    • Slučaj 2
    • Slučaj 3
  • TIM
  • NOVOSTI
  • KONTAKT

Predavanje na Aspiri – postupak mirenja u sporovima

Posted by Admin 26/11/2021

Na Aspiri je održano predavanje Mr.sc. Sanje Majić, dipl.iuris, uspješne višegodišnje izmiriteljice. U sklopu kolegija Trgovačkog prava studenti Turističkog i Sportskog menadžmenta imali su priliku saznati sve o postupcima mirenja stranki u konfliktima ili sporovima. 🙂

Više na stranicama ASPIRE.

Kategorije
  • Novosti
Pretraga
Kalendar
studeni 2021
P U S Č P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« lis   ožu »
Posljednje novosti
  • Unaprjeđenje sustava sudskog mirenja
  • NOVI TREND U DALMACIJI. UMJESTO NA SUDOVE IDE SE – MIRITELJIMA
  • Oni se bore za mirno rješavanje spora i znatno su jeftiniji od odvjetnika. Sanja Majić rekla nam je sve o miriteljima
  • Ne mora svaki spor završiti na sudu: “Netko je ljut zbog gluposti, jer ponekad je potrebna samo isprika da se sve riješi”
www.miriteljsplit.hr © Kompromis d.o.o. Sva prava pridržana. Web Propono multimedia
Upravljanje pristankom za kolačiće
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalni
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju izričito traži pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu izvršenja prijenosa komunikacije preko elektronske komunikacijske mreže.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe. Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog naloga, dobrovoljne suglasnosti od strane vašeg dobavljača internet usluge ili dodatnih zapisa treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.
Upravljajte opcijama Upravljanje uslugama Upravljajte dobavljačima Pročitajte više o ovim svrhama
Pogledaj postavke
{title} {title} {title}